Los bericht bekijken
Oud 5 december 2019, 16:14   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dat is dus meer dan 20%. In Brussel dikwijls meer dan 70% (Anderlecht, Molenbeek, Schaarbeek, St Joost-ten-Node.....). Bedankt EU-krapuul, bedankt poco-partijen. Onze toekomst ziet er echt goed uit

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...omst~a8e767c5/

Onze toekomst ziet er inderdaad niet goed uit.

Vroeger was ik géén fan van de opmerking: "Het zal mijn tijd wel duren" daar ik die naar onze eigen kinderen en kleinkinderen toe, wel heel kortzichtig vond overkomen.

Laatste tijden kan ik er mij geen bal meer van aantrekken wat de toekomst zal brengen buiten niet veel goeds met 'dank' aan diegenen (politici/andere lijders) die het allemaal zijn gangetje hebben laten gaan zonder er ergens paal- en perk aan te stellen om het 'wir schaffen das' een beetje een halt toe te roepen.

Regelrechte slag in het gezicht van de meeste Europeanen wat zij in leven geroepen hebben. En daar stemmen mensen nog voor, begrijpe wie begrijpe kan.

Ach ja, ik vergat dat zij daar veel met verdienen (kassa/kassa) met de mensenhandel.

p.s.

Mochten er spellingsgewijze/interpunctie fouten in mijn tekst staan dan steek ik dit even handig op mijn carpale tunnelsyndroom aan mijn rechter hand want dat is weer erg.

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 december 2019 om 16:17.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden