Los bericht bekijken
Oud 6 december 2019, 11:56   #152
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blub Bekijk bericht
Ik wou je woorden hier nog gebruiken maar ik vreesde dat ze me gingen vragen naar een bron. Wel ziehier. Zoals Patrick zei eerst Vlaanderen mee om zeep en dan kan Vlaanderen opnieuw opgebouwd worden. Dat is niet mijn mening erover maar ik vrees ook dat er niet veel anders mogelijk is. Ik probeer er mij in ieder geval op voor te bereiden. Eigenlijk zou ik er moeten aan meewerken door mijn werk op te zeggen om opnieuw te gaan studeren. (Een uitkering is mogelijk dan)
Hewel, ik ben het daar niet mee eens van eerst Vlaanderen mee om zeep helpen...
Als Vlaanderen haar op haar tanden toont, dan kan la Belgique geen kant meer uit... Dat moet gebeuren... want die afbouw van Vlaanderen zou wel eens heel ver kunnen gaan, de inhaligheid van de francofonie kennende, hun steun in Europa kennende en hun onbeschoftheid... (de grote Napoleon tegenover die verderfelijke Hitler, waarvoor de enige objectieve reden is dat Napoleon voor Frankrijk en Hitler tegen Frankrijk was)...
Er is geen enkele reden dat Vlaanderen zijn nog zijn laatste rijkdom op het altaar van la Belgique moeten leggen
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden