Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev
Je moet wel weten wat je wil.
Illegale substanties maken doden omwille van hun illegaal aspect maar ergens anders schrijf je dat alcohol en tabak, legaal zijnde, meer doden maken.
Wil je illegale substanties legaal maken en zo meer doden creëren of wat is het nu?
Heeft de cannabis al aan uw hersens gezeten Freddy?
|
Al wat illegaal is valt in criminele handen. Ja en Alcohol en tabak maken meer doden maar die zijn er ingevolge het gebruik zelf en niet door de criminele feiten rond de producten an sich.
Trouwens de meeste Alcoholdoden vielen toen alcohol illegaal was.
De substanties op zich zijn niet crimineel wel de productie en de handel er rond. Ook het gebruik van illegale substanties brengt criminaliteit mee net opdat de prijzen kunstmatig hoog worden gehouden
En uw opmerking over cannabis en mijn hersenen zou je best achterwege laten en heeft er niks mee te maken.Trouwens heb ik hier nooit beweerd een cannabis gebruiker te zijn .
Maar ja rechtse rakkers zijn nogal rap met oordelen. Wie iets zegt over hoeren is al direct zelf een hoerenloper.
Ik maak toch ook geen vuile opmerkingen aan uw adres opdat ge naar eigen zeggen naast uw madam nog graag wat naast de pot gaat pissen ?