Los bericht bekijken
Oud 12 december 2019, 12:10   #35
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zoals de N-VA het op huidig ogenblik 'verwerkt' daar ben ik ook niet echt een groot voorstander van.

De uitspraken van BDW enkele dagen geleden zou je in het vakje: "Het reflecteren van eigen frustraties naar anderen toe" kunnen plaatsen of zie ik dat verkeerd.

Bij de uitzending van Villa politica werden er ook verschillende politici op een verkeerd been gezet en de meesten trapten er dan nog openlijk in ook met er een andere tekst en uitleg proberen aan te breien.

De kleuters in de eerste kleuterklas doen dat zelfs niet, ik weet dat omdat de eerste kleuterklas de enige is die ik gedaan heb wel met grote onderschijting zoals ik al eerder melding van wist te maken.

Bij deze eet ik nu mijn verf potjes even leeg want ergens op forum politics probeerde men kleuren te mengen rood/groen of zo dacht ik.

p.s.

Mocht uw kindje hetzelfde proberen te doen, verf potjes beginnen op te smullen dan heeft dat niets te maken met kleuren proberen te mengen maar met een vitaminegebrek.
Mensen hebben de krokodillentranen van De Wever nu wel stilletjes door. Hij heeft het wel altijd zo 'echt' mogelijk gespeeld, hij voelde zich altijd verongelijkt en in de hoek gezet, maar dat is maar komedie. De mensen weten dat nu. De fratsen van Bart de Bleiter zijn goedkoop geworden en zonder veel inhoud. Hetgeen Bartje oreert, is meestal praat voor de vaak.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 december 2019 om 12:12.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden