Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Je kan dat ook zeggen van haar benen open te doen he. "ze had de tijd om te weigeren, ze had maar niet moeten neuken".
Maw, ze is, vanaf dat ogenblik, wel degelijk haar zelfbeschikkingsrecht kwijt als "straf voor haar verkeerde keuze".
De vraag is: wat is er dan zo belangrijk dat men op dat moment een vrouw haar zelfbeschikkingsrecht over haar lichaam ontzegt ?
|
Sorry Patrick, maar ik neem menselijke wezens nog altijd voor verantwoordelijke wezens voor hun eigen daden en ik maak er nog altijd geen halve robotten van die alleen mogen doen of laten wat de boekjes, de wet, god voor hen hebben uitgekiend...
Ze zijn in verwachting geraakt meestal door eigen gedrag, gewild of niet met zwangerschap tot gevolg...Er hebben altijd middelen bestaan om die zwangerschappen af te breken, maar dikwijls met zware nadelige gevolgen voor de vrouw... Geneeskundig zijn we nu veel verder gevorderd en stelt zo de staat de vrouw in de mogelijkheid om deze middelen te gebruiken...
Nu eisen dat dat tot in het oneindige moet kunnen... Sorry maar, buiten natuurlijk medische complicaties, dat ze verdomme zelf voor hun eigen gedrag uitkomen...
Pamperbeleid noem ik het anders...