Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Dat is niet tergen. Maar blijkbaar ken jij het verschil niet tussen "kan U uw schijnbaar gratuite mening ook argumenteren", en "tergen".
Jij bent waarschijnlijk de opinie toegedaan dat er niet zoiets bestaat als argumenten en logische redeneringen, en dat mensen dus zomaar meningen op basis van buikgevoel poneren en juxtaposeren.
Zoals die mens die denkt dat berekeningen gewoon willekeurige rijen rare symbolen zijn, en men op het einde zijn mening schrijft als antwoord.
|
Toch wel en het wordt vervelend.
Ik heb al oeverloos herhaald, dat er verschillende factoren zijn, zelfbeschikkingsrecht om voor abortus te kiezen en het kunnen overleven van ene foetus buiten de baarmoeder. Daar is een compromis voor, abortus kan tot tussen 12 tot 22 weken, daarna niet meer. Omdat vanaf dat moment ook de andere factor speelt, een levensvatbare foetus. Dat is prima, ik heb nooit beweerd dat die compromis dat zelfbeschikkingsrecht voor vrouwen aantast, of absoluut moet zijn.
IK vind dat beide factoren waardevol zijn, en de compromis dit verenigd, dus duizend keer dan nog" waarom " vragen, of bizarre theorie over foetussen buitensjotten , wat moet ik daarmee?
Sluit het aan bij mijn stellingname, is ze een logisch gevolg? Nee.
Dus waarom zou ik daar eindeloos op in blijven gaan, ik ben geen psychiatrisch verpleegkundige