Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee
|
Een "Untermensch" schreef in 2007 in De Standaard:
Citaat:
Dat, volgens de recente peiling van deze krant, 93% van de Vlamingen en 98% van de Walen België willen samenhouden, vormt dus geen obstakel voor een splitsing van het land.
|
Citaat:
De constructie van België leert ook veel over hoe een land barst. Zo vernam ik tot mijn verbazing dat bijna geen enkele Belg voor de onafhankelijkheid ijverde vlak voor de revolutie in 1830. De enige separatist was de Brugse journalist De Potter, de toenmalige De Wever.
|
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=ER1C5VHH
Je ziet dat je geen reden hebt tot juichen, dadee. Zelfs 93% van de Vlamingen en 98% van de Walen die tegen separatisme zijn kunnen niet beletten dat het afgelopen is met het belziekske.
Het is een "Untermensch" die dit bijna 13 jaar geleden liet horen. Hij had toen dus al in het snuitje hoe laat het was.
Ook ik heb op dit eigenste forum meermaals voorspeld dat Vlaanderen niet dankzij de Vlaams-nationalisten onafhankelijk zou worden maar ondanks hen. Daarmee bedoelde ik dat het de Vlaams-nationalisten nooit zal worden toegelaten om Vlaanderen onafhankelijk te maken, maar dat het toch zal gebeuren.
Door omstandigheden die door de zelfverklaarde Untermenschen veroorzaakt worden. DAT is nu volop aan de gang. Demotte heeft aan die omstandigheden nét weer een kolossaal rotsblok bijgedragen. Maar de man vergist zich deerlijk als hij denkt dat een door de PS gedomineerde regering, waaraan ALLE vier de Vlaamse partijen
behalve de twee grootste geacht worden deel van uit te maken
(en dan is er nog geen Vlaamse meerderheid!) de zaak nog kunnen keren.