Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Natuurlijk kunnen ze dat staven.
Duizenden producten doden kanker cellen.
|
Dat zal wel maar het merendeel gaat wel serieuze bijwerkingen hebben voor de patient eh?
Citaat:
Alleen genees je er niet van of je gaat dood aan het product.
|
Dat is hier blijkbaar anders. Je gaat er in ieder geval al niet dood van (uitgezonderd die ene vriend van een forummer op wiens naam ik nu even niet kan komen) en voor de genezing is het blijkbaar helemaal zo slecht nog niet.
Citaat:
Bleekwater dood ook kankercellen bv. Sommige met kanker drinken dan ook bleekwater.
Wat niet helpt uiteraard.
|
Wat ik al zei. Er zijn waarschijnlijk duizenden producten die kankercellen doden maar daar wegen de positieve effecten niet op tegen de negatieve.
Hier is dat blijkbaar wel het geval. Er zijn klaarblijkelijk positieve effecten en die wegen blijkbaar wel op tegen de negatieve.
Ik begrijp niet goed waarom iemand daar zo negatief over kan doen...
Citaat:
Maar zo blijft men maar bezig iets op te hemelen.
|
Leg mij eens uit waarom een Ministerie van Volksgezondheid cannabis zou willen ophemelen? Of een kankerinstituut? Welke voordelen hebben die bij het ophemelen van cannabis?
Blijkbaar zijn vele mensen dermate geindoctrineerd dat van zodra ze het woordje cannabis horen er onmiddellijk rode zwaailichten en oorverdovende alarmen beginnen af te gaan. En wat er ook positief te vertellen valt, zonder het ook maar enige kans te geven, af te doen als onzin.
Een middel dat zonder noemenswaardige neveneffecten of risico's een hulpmiddel kan (blijkt) te zijn in de strijd tegen kanker zomaar afdoen als een hoop opgehemelde onzin, dat is voor mij pure onzin ja.