Los bericht bekijken
Oud 18 december 2019, 11:53   #40
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Wel minimum in beide landsdelen; anders zit het in de kiem al totaal verkeerd en zeker als het betalend landsdeel daar ondervertegenwoordigd is...

Wat zullen de anderen dan leuk kermis gaan vieren want de ondervertegenwoordigden moeten het toch betalen...

Ik weet wel dat velen zeggen; laat de Belgicisten nog éénmaal doen; maar daar zij zelf wel heel klaar en duidelijk zullen weten dat het de laatste keer zal zijn, ben ik enorm bevreesd voor de enorme schade ze Vlaanderen nog zullen aandoen in die vier jaren. Ze zullen zelfs zonder de minste schande de vlaamse kleuterpartijen die mee in de boot stappen afstraffen door alleen en alleen nog maar rekening te houden met de francofone eisen en belangen en met het doel die ook voor na de volgende verkiezingen veilig te stellen...
En gezien de francofonie maffia aan de top ben ik er van overtuigd dat ze daar volkomen en zelfs meer dan volkomen in zullen slagen...

Het is crimineel hen die kans nog te geven...
Zelfs de Vlaamse nationalisten hebben nog niet door hoe door en door corrupt en onbetrouwbaar de francofonie wel is... Men kan het francofoon onheil het beste vergelijken met het groeiende gevaar van de Islam...
Voor de franstaligen is het frans niet gewoon een taal maar eerder een allesomvattende godsdienst.

2

Juist ,Marie.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden