Los bericht bekijken
Oud 18 december 2019, 16:21   #97
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
pertinente vragen zijn on topic, gaan in op de geciteerde post, zijn bedoeld om de discussie verder te zetten, en dragen bij tot een uitwisseling van gedachten en argumenten.

Uw "pertinente vraag" is persoonlijk, negeert de geciteerde post, draagt niets bij tot de discussie, en is een zwakke poging om de discussie op een zijspoor te zetten.

Hebt ge nog iets toe te voegen of op te merken op mijn post over cannabis en kanker?

steek die aanname maar daar waar de zon niet schijnt.
Dikke BS! het feit dat ik wéét dat ge 4 keer zwanger zijt geweest is niet omdat ik helderziend ben, maar omdat gij dat hier op dit forum als argument hebt gebruikt. Toen was het blijkbaar 'niet persoonlijk'. Als het u goed uitkomt natuurlijk! En als het u niet uitkomt is het plotseling 'persoonlijk'... Zo werkt het niet natuurlijk.

Ik word hier permanent aangevallen op persoonlijke zaken, zit ik daarover verkrampt te janken: 'irrelevant irrelevant irrelevant' ?

en mijn vraag is 100% on topic. Het gaat hier over het verspreiden van mirakelverhalen, waar gij lustig aan meedoet. dan mag ik u daar toch vragen over stellen?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden