Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [COLOR=Knuppel
Trollen van dit forum kegelen zou anders een goed begin zijn.
|
Lees wat het forum van zichzelf beweert en wat verboden is voor de deelnemers volgens de reglementen.
En lees gelijktijdig ook wat Wikipedia over datzelfde forum schrijft.
"Het forum wordt de laatste jaren gemodereerd door slechts één moderator waardoor veel persoonlijke aanvallen en getrol blijven staan."
Bron letterlijk Wikipedia.
De werkwijze op dit forum is dus heel eenvoudig.
Je drukt op de rode driehoek en de moderator komt kijken naar jouw inbreng en grijpt zogezegd in. Hij bekijkt bij gebrek aan tijd niet wat degene schreef die op die driehoek drukte. Hij bekijkt dus evenmin dat moordaanslagen met brandblussers vergoelijkt en aangeprezen worden in dezelfde korte topic.
En zelfs al vestig je er de aandacht op dan krijg je een tweede vermaning van diezelfde moderator. Die vent is dus niet bekwaam om dit forum te modereren. Dit forum is dus niet neutraal. Jaren reeds wordt het onder gezeikt door steeds dezelfde elementen.
Wie deze durft tegen te spreken krijgt die moderator op zijn kop.
Proficiat dus mijnheer de moderator. Ik weet het dat je er alleen voor staat en mogelijk dus overwerkt geraakt. Maar van een echt forum en zijn eigen reglementen blijft niks over. Integendeel. Jij helpt het zelf om zeep.
Trouwens de rechtspersoonlijkheid van dit forum is duister. Wie betaald de kosten? Waar is de zetel gevestigd? Wie zijn de geldschieters van dit forum?
Waar zijn de statuten gepubliceerd?
Er blijft bij nazicht alleen een vuile boel over die verborgen blijft.
En na al deze vaststellingen geef ik mijn deelname dus op.
Het woord is terug aan de trollen. Succes nog.