Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Uw Belgische electriciteitsrekening (dan moet je bij de draadstarter zijn)
Als je regelmatig wisselt zul je wel de goedkoopste nemen-hebben...
|
Je mag nog zo vaak wisselen als je wil. Kijk eens naar je factuur en dan weet je dat het grootste deel taxen zijn.
Citaat:
Naast Duitsland zou ook in Nederland de stroomprijs -in stappen- goedkoper worden, maar daarvoor stijgt hun gasprijs:
|
Door taxen
Citaat:
Het punt dat ik maakte (in die Duitse link) is dat steeds meer hernieuwbare energie, tesamen met het moderner worden van het Europees netwerk, de stroomprijzen eerder zal doen dalen.
|
Dalen ja. Maar zoek eens op waarom ze dalen. Dit komt eerder doordat ze op bepaalde momenten in de productie de energie gratis moeten weggeven of zelfs moeten voor betalen. Indien je dus naar een veel groter aandeel aan alternatieven wil gaan is dit een economische ramp en durf ik zelf te stellen dat alternatieve energie de volgende economische bubbel is.
Citaat:
En anders zorgen de overheden er wel voor... (maar daar ben ik niet zeker van).
|
Ik ben één ding zeker en dat is dat de overheid zijn inkomsten ergens zal halen. Is het niet bij energie dan zal het bij iets anders zijn.
Citaat:
Of anders gezegd moest er al die hernieuwbare energie niet zijn dan was de stroomprijs nog duurder dan vandaag... dixit die D-link:
|
Subsidies dient men niet te betalen?