Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
|
Je hebt gelijk Knuppel. Maar ge trekt best uw bewering dat ik best ophoepel in.
Want juist dan doe ik dat niet. Je moet reeds langer weten dat ik een averechtse ben. En als je dat niet wil inzien dan laat ik graag dit forum aan jou en Panda over. Kunnen jullie beiden het hier verder uitvechten. Maar dan zal je wel het onderspit delven. Tegen een leugenaar kan niemand op.
Juist daarom heb ik al twintig keer of meer gezegd dat ik het hier aftrap.
Tegen leugenaars lieg je best ook.
En nu zit die vent te huilen omdat ik het niet aftrap.
En juist daarom trap ik het niet af. Een klootzak kloten kan je alleen door zijn manier van doen met dezelfde munt te betalen.
Wel zeg ik nooit welke zeverpartij of andere ik aanhang.
Dat Panda voor zijn partij veel kiezers op de heupen werkt zie je aan de evolutie van het kiezerskorps. En als een of andere idioot nu komt huillie huillie komt verbeelden en zeggen dat de kiezers verkeerd zijn is er ver over.
De kiezer doet niks. Als er stommiteiten gebeuren is dat de fout van politici.
En als het blijft duren met zulke zakkenvullers dan wordt ik liever gecatalogeerd bij de mestkevers dan bij de strontvliegen.
Wie vraagt die krijgt. En voor de rest zullen we wel zien hoe het evolueert.
Mijn probleem niet. Indien de Vlaming dom blijft en het vanzelfsprekend vindt dat sommigen onder hen mogen beroofd worden dan heb ik ook geen goesting meer om ooit nog op de barricaden te staan en door die Vlamingen langs achter in de rug te worden geschoten. Zo werkt een echte democratie niet. En dat moet een Vlaming nog leren. Feitelijk is dat één van de redenen dat zij jaren worden uitgebuit door hun leiders zelf.
Het arrivisme in dit land viert hoogtij en leidt het land zelf naar de ondergang. Iedereen verdedigt op zijn manier zijn zaak.
En die zaak verschilt van persoon tot persoon.
Feitelijk zou het voor allen hetzelfde moeten zijn.
De enige verdedigbare reden is recht; wettelijkheid en gezond verstand.
Dus echte democratie en niet de particratie.
Gaat het zo verder dan komen we automatisch terecht in een totalitair regime. Misschien de enige tussenstap om al die gekleurde zakkenvullers ooit van de kaart te vegen? Maar op mij moeten ze niet meer rekenen.
Genoeg is genoeg geweest.