Los bericht bekijken
Oud 30 december 2019, 19:09   #4
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Voila se de dees gebruikt dit nu id plaats vd f*cking boiler!

(Gekocht op bol vr het luttele bedrag v 89 eurokes ^^)

Et ca marche!
Ha!

Also: ik heb hem zelf geinstalleerd (rechtstreeks op de douche met een verlengstuk , oogtweliswaar wat systeme D.. mais bon who cares, wat telt is dat er warm water uitkomt...) nadat ik bijna alle loodgieters id buurt afbelde. (Precies teveel werk dat die hebben, geen een wou mij helpen! ... "ja wij werken enkel met zelf geleverd materiaal & patati patata..." En op de klusjesmannen site antwoordde er niemand.... (Precies ook geen last v werkloosheid en zo, ) Dus heb ik het dan zelf maar gedaan! Wat me op z'n beurt goedkoper uitkwam, on est jamais mieux servi que par soi-meme

Either way ik zen HEEL blij met mijn kraan. Niet alleen ben ik nu verlost v m'n f*cking boiler, ook zal m'n gasverbruik aanzienlijk minder zijn, ehehehe. And no matter what, ik ben nu niet meer afhankelijk v f*cking reparateurs die honderden euro's vragen enz.

HEHEHEHEHEHEHE xD!
Goed het type noteren en in het Staatsblad de ministeriële besluiten met het opschrift "Ministerieel besluit houdende het uit de handel nemen en het verbod op het op de markt brengen van..." in de gaten houden
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden