Jij weet dus ook waarom Bourlet onlangs liet horen dat veel zaken niet onderzocht werden. Bourlet zal wel weten welke zaken dat waren, en waarom. Connerotte wilde wél tot op de bodem gaan en moest juist daarom door Langlois vervangen worden. De hoogste magistraat heeft haar medewerking verleend aan deze doofpotten, Madame Liekendael.
Dat een kinderverkrachter en moordenaar zoals Dutroux van gunstmaatregelen geniet waar andere gevangenen alleen maar van kunnen dromen wijst er op dat er zeer veel obscure macht en invloed wordt gebruikt om hem "zoet" te houden.
Doutroux is een bewezen gevaarlijke recidivist maar toch zal hij vrij komen. Ik ben ervan ovetuigd dat zijn advocaat eveneens in het complot zit. Geen zinnig mens wil zich zonder "zachte dwang" verbranden aan de vraag voor vervroegde vrijlating van de beruchtste crimineel van het belziekske.
Ik zal ook nooit vergeten dat Frans Loozie ons op de betoging in Neufchateau kwam vertellen dat de boel al om zeep, lees 'gecepureerd' was. Zijn naam werd in dit artikel meermaals genoemd.
Een nuchtere en onafhankelijke Nederlander schreef onderstaand artikel. Ik weet dat te lang is om te worden gelezen, maar toch loont het de moeite. Al was het maar omdat deze onvoorstelbare Belgische schande nooit mag worden vergeten. Het bevestigt, eens te meer wat Procureur Bourlet pas geleden liet horen. De enige man die betrouwbaar was werd eveneens aan handen en voeten gebonden en mocht niet doen wat hij wilde doen.
Een hele resem getuigen werden vermoord.
https://www.groene.nl/artikel/bitter-belgie
Heel herkenbaar, niet?