Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2020, 14:31   #2
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
Alain Yzermans, voorzitter van sp.a-Limburg haalt fors uit naar de twee sp.a’ers uit Beringen die het voorstel van Groen voor de aanleg van een regenboogzebrapad in hun stad niet steunen. Zo’n pad staat symbool voor een holebivriendelijk beleid.

Vlaams Belang stemde ook tegen het HoLeBi-regenboogpad: Een oversteekplaats heeft witte strepen, geen gekleurde. Punt aan de lijn.

Wat vindt U van zo'n "Regenboog-pad"? Noodzakelijk of promoten van een minderheidsgroep?
Ik baseer mijn beslissing op volgende parameters:

kostprijs van zo een zebrapad tov een wit
verkeersveiligheid van zo een zebrapad tov een wit

Aan dergelijke symboliek heb ik bitter weinig en het heeft ook niet veel van doen met verkeer of verkeersveiligheid. hang voor mijn part een regenboogvlag aan de gevel van het stadhuis.

Wat ik wel grappig vind aan heel deze heisa is dat de allochtone gemeenteraadsleden van SPA en VB mekaar vinden in holebi onvriendelijkheid.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 15 januari 2020 om 14:33.
fox is offline   Met citaat antwoorden