Discussie: Het Tesla aandeel
Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2020, 13:46   #5886
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht


Tesla owners are unintentionally buying expensive software upgrades and not getting refunds, Musk says will address

Bij Tesla hebben ze de woede van NN Taleb aan hunne rekker. May God have mercy with their souls ...
Wtf?

Dat zal wel rechtgezet worden. Hopelijk even snel OTA als ze het gekregen hebben.

Blijkbaar is die Tesla phone-app een klote-app (geworden?), heeft dringend een update nodig.

Citaat:
Patrick Walsh • 4 days ago

Problem is, the Tesla phone app auto-checks the acceleration upgrade option every time I open it. I uncheck it, close the app, then reopen and that option is checked again.

Tesla; STOP THE AUTO CHECK OF EXPENSIVE OPTIONS. TESLA IS BETTER THAN THIS!
Nu zullen ze het wel bij Tesla gehoord hebben...

Citaat:
Electrek’s Take

It’s not the first time that Tesla had customer service issues, and it certainly won’t be the last.

I agree with Taleb, though. It’s not just a customer service issue, but also a flaw in the app that you can make such large purchases without confirmation.

When you get a surprise $9,700 charge on your credit card, it’s not a fun day.

Hopefully, everyone affected can quickly get a refund now that Elon has commented on it on Twitter, which seems to be the main customer service arm at Tesla these days.

Laatst gewijzigd door Micele : 19 januari 2020 om 13:57.
Micele is offline   Met citaat antwoorden