Citaat:
En zoals Gun2004 aanhaalde, al de moeite die je hier hebt gebruikt om ons te counteren had je kunnen gebruiken om onze beweringen na te pluizen. Niet alle sites zijn mumbojumbo of verzinsels.
|
Als jullie de verhalen die hier gepost zijn zelf al eens zou nakijken en een beetje verder zou onderzoeken dan had je dat van mij mogen vragen. De teksten nalezen van de sites waar jullie deze dingen afhalen is niet voldoende.
Citaat:
Als je al een de moeite zou willen doen om bevoorbeeld de Pentagon Papers eens nader te bekijken, zou je merken dat van alles we vertellen er best eens een kern van waarheid in zou kunnen zitten.
|
In zou kunnen zitten...zoals ik al zei kun je 10 situaties verzinnen waar wel een beetje waarheid in zou kunnen zitten. Voor mij persoonlijk betekent iets waar een beetje waarheid in zou kunnen zitten niets. Als ik trouwens alles moet nalezen om er misschien na lang piekeren een beetje waarheid zou kunnen uithalen...sorry dit wil maar 1 ding zeggen nm. dat er geen enkel bewijs is.
Citaat:
Al wat ik in deze en ander topics getypt heb zeg ik niet zomaar. Ik heb er niks bij te winnen. Ik zeg het uit bezorgdheid over de wereldsituatie en dat vele mensen blind in een leugen geloven zonder ooit zelf de feiten na te pluizen of zich vragen te stellen over wat er gebeurd. Alles zomaar geloven wat het regime in de US de wereld in stuurt is hetzelfde als de duitse propaganda destijds geloven.
|
Wij kunnen de waarheid nooit zelf uitpluizen. Denk je nu echt dat jij vanachter je pc de mogelijkheid hebt om de echte waarheid te kunnen uitpluizen? Komaan kerel, beetje reeel blijven, als de waarheid aan het licht komt dan zit jij er voor niets tussen, wees daar maar gerust van.
Dat van alles zomaar geloven wat de US verteld...sorry zeg dat tegen je collega's die het kernexplosieverhaal poste, die de site opgaf met een foto van mars en al die andere pure onzin verhalen é. Als je daar zelf eens 5 minuten met gezond verstand over nadenkt dan kun je niet anders dan toegeven dat het pure onzin is. En daarna toch nog zomaar alle andere verhalen geloven???
Citaat:
Kritiek mag en moet er zijn. Als je geen kritiek meer mag uiten dan leef je in een dictatuur. Als enkel de Partij de "waarheid" predikt ben je als burger beperkt in wat en hoe je denkt. Het is geen zwart-wit kwestie zoals "either you're with us, or you're with the terrorists".
|
Sorry, ik ben met US hoor en zeker niet met de terroristen.