Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2020, 15:04   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.920
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door averechts Bekijk bericht
Eigenlijk is dit naast de kwestie!
Je kan zelfs geen illegale criminelen hzt land uitzetten naar Marokko als deze hun niet willen binnenlaten.
Dus er schort iets aan de wetgeving en gebrek aan afspraken die gemaakt moeten worden met het land van herkomst en ook bestaan er organisaties ( welke politieke kleur die hebben laat ik in het midden) die beweren dat er geen grenzen bestaan en geen illegalen .
Er bestaan binnen bepaalde partijen mensen die zo denken of we het nu graag zien of niet
Er schort inderdaad iets aan de wetgeving op dat vlak, zoals u al wist te schrijven.

Het is dan ook meer dan 5 over twaalf dat politici uiteindelijk eens werk moeten maken van dat er duidelijke afspraken gemaakt moeten worden op vlak van kunnen terugsturen van zij die NOT WELCOME zijn, of in overtreding zijn met bepaalde regels die in ons land de EU in het algemeen van toepassing zijn, en ook naast diegenen die alleen onze gevangenissen maar komen bevolken (criminelen/drughandel/mensenhandel) omdat ze hier beter zitten dan in de overvolle cellen in eigen land.

Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd ...

p.s.

Op sommige sites ziet men het dan weer zo ...

EU to migrants: Go home and stay home.

Dat klinkt zo een beetje als: "Get lost in space!!"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 30 januari 2020 om 15:07.
Universalia is offline