Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2020, 22:42   #1645
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Geen probleem.
Je geeft in elk geval geen blijken van vertrouwen.
Uw vertrouwen is het minst van mijn zorgen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
niet in uw mysterieus bedrijf in de republiek die nergens te vinden is.
Vorige post's eens overlopen. Zo vermijdt je dat je onzin schrijft.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Één grote warboel van grootse projecten als tunnels bouwen, autowegen aanleggen, vervaardigen en uitvinden van eender welke machine, autobanden en parts...en de lijst stopt nooit meer.
En geen webpagina of telefoons....rara.
Ben je wel zeker dat je de meeste tijd niet in dronken toestand doorbrengt?
Tunnels bouwen? Autowegen aanleggen?

Bouwen van racewagens, vliegtuigen, vliegtuigmotoren, aankleden van het metrostation met RVS-plaatwerk… dat allemaal wel. Ik heb ook nog diverse naamkaartjes waar opstaat ‘projectleider’ en toch wel bij verschillende bedrijven zeker… Heb je graag wat bewijzen? Dat alles doofde wel langzaam uit gedurende de laatste 10 jaar. Gezien de reden neemt men het mij niet kwalijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Maar het bewijs van overdracht bestaat niet.
Geen frisse kerel mijn gedacht.
Het fameus ‘papierke’ waar jij al uw energie insteekt is blijkbaar alleen voor jou belangrijk.
Het komt is mijn geschil met de fiscus zelfs niet ter sprake, zo belangrijk zal het dan wel niet zijn zeker? En daarbij, je laat uitschijnen dat je uit de regio van Vilvoorde afkomstig bent en actief bent in de autobranche. Dat je mij dan niet zou kennen lijkt me zeer straf, zowat iedereen uit het vak die rond de 60 zweeft kent me in die buurt persoonlijk en waar ik voor sta.
Dus nog eens, wat is uw probleem eigenlijk? Ben je ooit eens tegen mij opgelopen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Succes met uw tienjarige uitleg.
Je bent alvast niet de persoon die een vergetelheidje gemaakt die de fiscus eens gaat rechtzetten.Het zijn daar ook geen bobo's zoals je ons wil laten geloven.
Voor een juiste uitleg heb ik inderdaad zelf zeer hard moeten zoeken, de 10 jaar tijverlies mag je op rekening schrijven van de bobo’s die de fiscale rotzooi hebben gecreëerd en al die tijd informatie die hun fantasie onderuit haalt hebben weggegooid. Wie van die bobo’s die op welk moment welke informatie heeft gekregen komt nog uitvoerig aan bod.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Het zijn daar ook geen bobo's zoals je ons wil laten geloven.
Van zodra het boek verschijnt zal heel iedereen zelf wel zijn mening kunnen vormen. Wat jij of ik op dat moment geloof heeft geen belang.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden