Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2020, 23:39   #1659
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Ik ga toch eens even nakijken wat is er rond die 8 juni 2009 in beweging was.
Blijkbaar een zeer actieve week. Op 11 juni wordt er een kladwerk van een PV (dat handelt over de BTW-controle van meer dan een jaar oud) naar de regionale directie Brussel 2 gestuurd. Dit PV gaat na nazicht en aangebrachte verbeteringen + extra's door Brussel opnieuw naar Ciney worden gestuurd waar het zal worden ondertekend door de ambtenaar die ook effectief de BTW-controle heeft uitgevoerd.
Dit alles is gemeld aan intern toezicht maar blijkbaar is dit de gewone gang van zaken.
Dit kan ik niet tegenspreken gezien het oorspronkelijk PV, de later 'verbeterde' versie van uit Brussel en de uiteindelijk versie die doorgaat als een verslag van de ambtenaar ter plaatse allemaal gewoon in het dossier dat de fiscus ons heeft doorgestuurd terug te vinden zijn.

Soit, ik vind het echt bizar dat een PV van een controle wordt verbeterd en aangepast door iemand die tijdens de feiten 80km verder zit en het gebeuren zelf op de koop toe al 18 maand geleden is gebeurd.
Is er hier iemand dat dit nog als normaal beschouwd? Een PV in een wat 'aangepaste' vorm gieten omdat dat de kansen voor een gunstig vonnis verhoogd? Ik vind dat toch redelijk straf.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden