Los bericht bekijken
Oud 7 februari 2020, 00:02   #25
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ah, staat er dan 60 gigawattpiek aan windmolens voor België alleen?



Waterstof ICE wagens bouwen is geen grote tovertruk.
Per kilowatt uit waterstof opgewekt heb je 2.6Kw nodig om het elektrolytisch te doen. Per kilowatt op de grond heeft een ICE 3 tot 4 Kw uit de brandstof nodig.

Dat zullen we dan wel zien.

Klopt, nieuwe accutechnologie kan er altijd aankomen. Maar de conventionele verbrandingsmotor zit aan de grens, wat men nu nog doet is spelen in de marge. (KERS, hybrides, turbo's op compressors en visaversa, meh)
Het is niet de verbrandingsmotor die op zijn eind zit, het is de regering die het één idiote wet na het ander maken.
Allen gekoppeld aan boetes die niet normaal zijn.

Ik geef maar een vb; een oppositie diesel.
Dat zijn 2 pistons in 1 cylinder die naar elkander over en weer gaan. Extreem power en nog zuinig ook.

Maar ja.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden