Discussie: Banmeldingen II
Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2020, 17:03   #19932
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste gebruikers,

Om wilde veronderstellingen i.v.m. bans te vermijden en de hieruitvolgende vete's, en wraakacties, meld ik nogmaals:
Knipwerk, strafpunten en bans zijn niet noodzakelijk het gevolg van een melding door de geviseerde van een persoonlijke aanval, scheldpartij of privacy-schending.
Sinds kort knip ik en straf ik ook op aangeven van derden én zelfs wanneer ik bij het doorploegen van het forum zaken tegenkom die niet door de beugel kunnen.
Het heeft dus geen enkele zin om op kleuterschoolse wijze te proberen iemand van wie je vermoedt dat hij je strafpunten aansmeerde op jouw beurt te proberen er bij te lappen.
Ik wil dus geen reacties van dien aard hier lezen.
Ze zullen geknipt worden.

Pontifex.
In een ver verleden melde ik wel eens persoonlijke aanvallen waar ikzelf het slachtoffer niet van was en, naar mijn bescheiden mening, dit forum onwaardig waren. Ik gebruikte hiervoor "de rode driehoek". Ik kreeg toen van de moderatie het bericht dat er geen gevolg werd gegeven aan mijn melding, aangezien enkel de geviseerde van de persoonlijke aanval het recht had om dit te melden.

Ik begrijp uit jouw bovenstaande post dat je nu ook meldingen van derden behandelt.

Corrigeer mij als ik het fout begrepen zou hebben.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 februari 2020 om 17:06.
ViveLaBelgique is offline