Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2020, 16:09   #18
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Carnaval is nu vooral een commercieel feest dat enkel nog op school leeft? Dit is alvast zo voor het overgrote deel van de moslims. Of ja, misschien kopen die ook wel eens kostuum voor hun kind als ze het zien liggen in de winkel maar... voor ons maakt het niet uit het carnaval of verkleedfeest heet. Mijn dochter verkleedt zich ook graag als prinses en dit soms meermaals per maand. Wel enkel binnenshuis (of met familie, vrienden erbij) dus ik zie het officiële carnaval/verkleedfeest op lange termijn eigenlijk zelfs verdwijnen. Op zich hebben moslims inderdaad geen boodschap aan een verkleedfeest.
Aalst ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden