Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2020, 10:50   #162
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat was eigenlijk jouw positie in de Vlaamse sociaal-economische beleidsvisie die je vanuit de door de overheid gesubsidieerde vastbenoemde win-for-life in het onderwijs in ruil voor een belachelijk korte carrière door diploma bonificatie hebt gekregen ?

Heb je indertijd jouw bevoegde onderwijsminister aangeschreven dat je dat profitariaat niet langer kon aanzien, en er afstand van nam ?

Of heb je je eigen Club-Med lidmaatschap met dankbaarheid in ontvangst genomen, om nu te zitten kakken op anderen die dat ook doen ?
Je weet inhoudelijk geen kloten te antwoorden op mijn boodschap. En dan ga je maar zitten vitten op mij als persoon omdat ik een onderwijscarrière achter de rug heb waar jij schuimbekkend afgunstig over bent. Dus wie een loopbaan in het onderwijs achter de rug heeft zou, als het aan jou gelegen was, best van dit forum verdwijnen. Dat is wel een zeer merkwaardige opvatting over de vrije meningsuiting, mijnheer de Grote Democraat. Ik heb hier al eens de vraag gesteld wat jouw beroepsactiviteit is. Maar daarover zwijg je zedig. Wanneer mogen we daaromtrent wat uitleg krijgen?
quercus is offline   Met citaat antwoorden