Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2020, 00:22   #70
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Nog nooit een trekhaak gehad.

Voor eens naar het containerpark te passeren is de koffer ruim genoeg.

Wie stapelt nu jarenlang een berg rommel op? Flodders?
Hmm, effe denken. Gelukkig dat mijn werkgever me een verlengde en verhoogde Transporter er beschikking geeft als ik dat even vraag, toch al 6 keer gebeurd in het jaartje dat ik voor deze werkgever werk. Anders had onze "reserve" Dacia Dokker met trekhaak goed van pas gekomen.

En waarom. Tja, ik maak dingen, haal maar eens een normale multiplex plaat van 2440x1220x18 bij de houthandel met uw Tesla S. Om nog niet te spreken over normale staalprofielen zoals bijvoorbeeld een 50x50x2 vierkantprofiel op volle lengte. (dat minder kost dan een stukje van 1m lengte bij de lokale bouwmarkt.)

Oftwel, containerpark is goed voor u, voor mij is dat een gemakzuchtige optie , maar goed sorteren brengt geld op. Schroot, goed gesorteerd, brengt goed geld op. Waarom oude kleding en beddegoed weggooien als je dat kan verkopen aan €0.05 per kilo. Proper afbraakhout is prima te herleiden tot brandhout voor de fijn en grofstofbrakers die er ook weeral, goed voor betalen.