Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2020, 10:17   #12
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Als u eerlijk bent moet u toch toegeven dat het allemaal niet zo waar is van die vrijheden, rechten en plichten. Het is een beetje ieder groepje of subcultuur voor zich, er is sowieso volop discriminatie, enz in de samenleving. Die imam mag voor z'n eigen kerk (of moskee) verkondigen wat die wil zolang het niets crimineels betreft. En daar is dan weer de hypocrisie, of beter angst, van de autochtone mens. Terwijl diezelfde niet angstig is om bv. moslimlanden binnen te vallen met geweld en oorlog en zo eigenlijk ook zelf vluchtelingen te creëren.
De Nederlandse parlementaire commissie gaat haar boekje te buiten.

Maar nogmaals, de meeste moslims zijn niet fundamentalistisch, vaak omdat ze 1. zich te weinig verdiepen in de soenna en 2. omdat ze effectief niet fundamentalistisch zijn en terecht vinden dat ze in een ander tijdperk dan de profeet vzmh leven en de soenna niet klakkeloos kunnen kopiëren.

Dus begrijpt u dat de moslim(landen) schrik hebben van het westen eigenlijk?
Mocht het voor hen toch verkeerd aflopen binnen de EU en men ze er met zen allen gaat uitzetten denk ik dat er ineens heel veel slapende cellen wakker zullen schieten.

Wat die 'eerlijke' man doet is oproer kraaien en die had men al gelijk terug buiten moeten zetten.

Citaat:
“Wij moslims bepalen mede de normen en waarden. Of het u bevalt of niet”
Laten we dat eens proberen in één of ander moslimland zo een tekst te kraaien.

Ik denk dat het niet lang zal duren of je zal snel de deur gewezen worden dan.