Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Dat is gedaan.
Euronorm 4 diesel mogen niet binnen in het stadscentrum, niet in Gent niet in Hamburg. Natuurlijk zijn er verschillen in detail maar daarvoor gaat het niet hier.
Nog iets?
Geen idee waar jij naartoe wilt, begrijp je de draad nu al niet?
In Hamburg mogen in bepaalde straten ook Euronorm 5 diesel niet rijden, wil je de verkeersborden zien? Dus Hamburg is veel strenger dan Gent als je dat wilde weten. In Gent mag je zelf met een euronorm 4 diesel binnen als je ervoor betaalt, zulke poco-regelingen doet enkel Gent en Antwerpen (van gans Europa)
levendig inbeelden? Daar ben ik niets mee.
Is dat een vraag of een stelling? Antwoord toch zelf. Doe uw huiswerk.
Alweer een vraag. Antwoord toch zelf. Doe uw huiswerk.
Dat hoef ik allemaal niet te weten, doe zelf uw huiswerk. Wil je Hamburg bestuderen? Lol.
Ik weet dat ondanks strenge LEZ de Groene partij zelfs de grootste winnaar wordt van de verkiezingen, en dat de CDU die de LEZ wilde afschaffen of milderen bijna 5% verloren heeft. Dat is mij voldoende.
Zelfs dat eenvoudige resultaat past niet in uw kraam? Mij eender he.
Het is FEIT.
|
Gisteren, op de zevende dag, kreeg de LEZ zone in Gent er stevig van langs, zelfs van de rooien.
- In één land verschillende regels
- Voor iedere zone een andere vergunning
- Geen goed alternatief voor mensen die hun wagen noodgedwongen weg moesten doen, niet financieel en niet kwa openbaar vervoer.
- Geen goed alternatief voor zelfstandigen en marktkramers, zo'n voertuigen gaan meestal (Unizo) 15 tot 20 jaar mee.
- ...