Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Aalstenaars laten zich niet voor de kar spannen van "de gevestigde orde" en politiek correcte pezewevers.
Er waren ook Duitsers die niet akkoord gingen met de toenmalige "gevestigde orde", maar die kregen de kans niet om dat te kenbaar te maken. Zelfs niet in een carnavalstoet.
De Joden zijn geen haar beter dan de nazi's. Ook zij zijn onverdraagzame zuurpruimen met zowel calimero als nazi-kenmerken. Zij roeien elke dag tegenstanders uit, maar geven zichzelf het recht om carnavalisten in andermans land die geen vlieg kwaad doen de duvel aan te doen.
Geen wonder dat Joden niet geliefd zijn. Ze verschillen in hun eigen fanatisme en meerderwaardigheidsgevoelens in de grond niet van hun nazistische vijanden. Alleen de methode waarmee ze hun vijanden uitroeien verschilt.
|
Jawadde.
En gij vraagt u af waarom ik zou neerkijken op "plebejers" zoals u. Herlees dit schrijfsel en dan begrijp je snel waarom je dat verdient. Nu, je kan best snel wat respect winnen door geen zaken meer te schrijven zoals "joden zijn even erg als de nazis".
Vraag: ik durf wat ik hier schrijf ook IRL te uiten. Jij ook ?