Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2020, 17:01   #79
JeeBee
Minister-President

JeeBee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
We draaien in cirkels omdat we twee verschillende uitgangspunten hebben. Ik de huidige wettelijke regeling, jij een gewenste regeling.

Heeft geen nut om verder te discuteren. Ik wens ook geen ruzie hier van te maken, het forum is al ziek genoeg.
Toch nog dit.

Ik hoop dat je minstens vermoedt hoe krom je gedachten gang ondertussen is geworden.

Volgens je redenering hierboven kan de aanwezigheid van een groep BELGISCHE kiesgerechtigden mogelijk problematisch zijn voor de toekenning van mandaten bij BELGISCHE verkiezingen.

Tegelijk stelt de bewezen invloed van niet kiesgerechtigde NIET BELGISCHE inwoners nooit een mogelijk probleem bij BELGISCHE verkiezingen voor jou. Meer nog, dat zou volgens jou juist tegengewicht bieden voor het hierboven geschetste maat onbestaande hypothetische 'geriatrische' probleem. Oudere mensen zullen graag horen hoe negatief je hun stemgedrag beoordeelt, maar dat is nog een andere kwestie. Eentje van misprijzen voor het democratische principe één man één stem, behalve voor de oudjes dan, hun invloed moet met alle middelen beperkt worden.

Proficiat.

Ga nu maar lekker rusten. Dat heb je wel verdiend.