Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2020, 20:55   #18941
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik vrees dat je mijn posting niet begrepen hebt....
Spijtig. Herlees ze nog eens als je wilt.
Met nederigheid bedoel ik het niet per sé beter te willen weten dan iemand anders maar open staan voor alle info die er bestaat over een welbepaald onderwerp.
Niets te maken met 'onderwerping' maw.

Goed, het zij zo.

En dat is precies wat ik doe. Ik sta open voor alle opties. En wanneer ik bijvoorbeeld het boek van aanhaal van Leonard, dan zeg ik er ook bij dat we nog zullen moeten afwachten of de man gelijk zal krijgen. Maar ik heb het wel gelezen. Iets lezen op dit gebied, is u informeren. Het impliceert niet automatisch dat men ermee akkoord gaat. En op basis van wat ik nu heb gelezen kom ik tot het (voorlopig) besluit dat het ufo-fenomeen zoals het gepercipeerd werd door de Amerikaanse gevechtspiloten kan gereduceerd worden tot twee mogelijkheden:
1)Het zijn zeer geavanceerde menselijke vliegende tuigen.
2)Het zijn zeer geavanceerde niet menselijke vliegende tuigen.

En de toekomst zal uitwijzen welke versie het haalt. Tenzij er een waarachtig wit konijn uit de hoed wordt getoverd dat zegt dat het noch het een noch het andere is. Dat wit konijn ben ik nog niet tegengekomen, maar ik sluit het bestaan ervan niet echt uit.

Als we de piloten mogen geloven zijn het vliegende tuigen die zo performant zijn in het 'vliegen' en zo anders zijn van design en aandrijfkracht dat ze in ons vliegarsenaal niet zijn gekend.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 maart 2020 om 20:56.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden