Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2020, 17:26   #202
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Neen. uw stelling slaat nergens op, gezien de collectieve druk op vrouwen binnen door mannen bepaalde normen in samenlevingen.

Ze slaat nergens op omdat alice vindt dat ge zulk soort stelling niet moogt maken ?
Zeg dat dan van meet af aan hé

Citaat:
Dus kun je niet stellen" nou ja wanneer ze graag haar clitoris laat verwijderen en schaamlippen dicht naaien is het goed, toch? "
Juist binnen samenlevingen waar het zelfbeschikkingsrecht niets voorstelt voor vrouwen vinden we deze praktijken, dus kun je dit argument echt niet gebruiken.
Nee, die praktijken staan los van seksuele spelletjes of geslachtsveranderingen omdat iemand na uitgebreid onderzoek als transgender wordt behandeld.
ik had het niet niet over die praktijken maar enkel de ingreep ervan

Citaat:
Nee, het is niet " allemaal hetzelfde" en evenmin gaat het om " mijn normen en waarden" maar om mensenrechten.
mensenrechten zeg je ?
Mijn weten is dat net baas over je eigen lichaam wat ge hier afzweert..dat lijkt me een mensenrecht

Citaat:
En dan nu aan u, wanneer en waarom zouden vrouwen volgens u er zelf voor kiezen clitoris te laten weg snijden en schaamlippen laten dicht naaien"?
weet ik veel... redenen zijn legio en onze zaken niet...desnoods verklaar je ze allen zot die zoiets willen ondergaan
Blijkbaar vreemd dat ge zottigheid A wel wilt toelaten en zottigheid B niet

De enigste beweegreden is dan : zottigheid B laten we niet toe omdat dit ons teveel doet herinneren aan zottigheid B' dat steeds wordt opgelegd

Citaat:
Want u zorgt er wel steeds voor zelf niets van uw uitspraken te moeten onderbouwen, eens mee beginnen nu?
Wat valt er precies te onderbouwen, alice ?

Uw stropoppen ?
Waarom mensen zo zot zijn als een achterdeur dat ze hun vulva laten dichtnaaien of hun penis laten ombouwen ?
zelfbeschikkingsrecht ?

vreemde manier van discusieren heb jij
Eerst gewoon rond de pot draaien, vervolgens allerhande andere zaken erbij betrekken en dan vragen of ik die andere zaken wil onderbouwen
praha is offline   Met citaat antwoorden