Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2020, 17:50   #134
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ja, dat zegt ze helemaal zelf, dus moet het wel waar zijn.
Dat lijkt me het juiste uitgangspunt. Als iemand zegt dat hij katholiek is, geloof ik dat ook net zoals ik iemand geloof die zegt dat hij islamiet is. En dus geloof ik ook iemand die zegt dat hij atheïst is.

Citaat:
Dat ze voor onverdoofd slachten is (als ecologiste !) en tegen hoofddoekenverbod in administratie heeft niets met geloof te maken.
Haar hele partij, ook de Blanc-Bleu-Belges daarbij, is tegen hoofdoekenverbod, geen reden om haar daar specifiek op te viseren. In Brussel hebben ze zelfs één van hun eigen politici op een zijspoor gezet omdat die zich bleef verzetten tegen een slachtverbod zonder verdoving. Bij Ecolo-Groen is dat gewoon de opgelegde partijlijn.

Maar nogmaals : n-va stemt niet tegen haar omwille van die flauwekul, het is gewoon een antwoord op haar uitdagende gedrag dat ze had tegenover N-VA. Dit is gewoon payback time.

En voor alle duidelijkheid : ik geef N-VA gelijk. Haar uitspraken dat ze niet in dezelfde ruimte wou aanwezig zijn als er n-va'ers bij zijn haalt haar nu in.
Er is geen enkele reden om N-VA te behandelen alsof het om Blokkers zou gaan.

Wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.

Citaat:
En toen die islam-flyer tijdens de verkiezingen in Laken uitgedeeld werd vond ze het geen goede methode om campagne te voeren, maar over de inhoud was er geen enkele kritiek of bedenking te horen.
Het gezever over die flyer interesseert me niet. Heeft niets te zien met de grond van de zaak.

Citaat:
Die zal vast sereniteit, stabiliteit en waardigheid in het grondwettelijk hof brengen.
Daar heb ik geen idee van. Ook als Ecolo nu terug de stemming verliest, gaan ze hoe dan ook een nieuwe voordracht mogen doen. En ook al is dat dan een BBB, dan zal die net dezelfde lijn aanhouden in zijn beslissingen als dat bij haar het geval zou geweest zijn.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden