Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2020, 22:32   #69
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik denk dat die onnozelaars dat denken: "binnen 18 dagen is het voorbij, dus als we nu downlocken, moeten we 18 dagen wachten". Maar zo is het niet. Als je nu downlocked, dan bevries je de toestand van nu. Voor zolang je eigenlijk wil. Ontlock je, dan gaat de teller weer aan de gang. Als de epidemie ondertussen is afgenomen, dan heb je weer, na opheffen van de lockdown, na een paar weken hetzelfde.
Ik denk dat dat juist de bedoeling is van de grote ophef die hierover wordt gemaakt: de epidemie vertragen, en dus de politici maatregelen doen treffen die ze al dan niet zelf goed vinden, zodat de schade vele keren erger wordt. Waarna de aandelen- en obligatiemarkten, het vastgoed en de grondstoffen tegen een prikje opgekocht worden door degenen die dat alles van de hand hebben gedaan voordat de hel losbarstte.

En dan komen ze met een geneesmiddel, niet noodzakelijk, maar waarschijnlijk, een vaccin, dat ze al klaar liggen hadden voordat ze dit virus in elkaar knutselden en verspreidden.

Nu nog wat hyperinflatie en zo, het leger inzetten, baar geld afschaffen: de dictatuur ligt binnen handbereik. En het Verdrag van Lissabon is op deze toestanden toegesneden; ik weet dus al lang dat dit er zou komen.

Als ze de heer K. Kodo een vaccin willen inspuiten, wordt de heer K. Kodo gevaarlijk.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 17 maart 2020 om 22:33.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden