Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2020, 18:07   #2
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200318_04894041

Amai is die nu helemaal op zijn kop gevallen. Wie technisch werkloos is door de coronacrisis krijgt reeds 1450 euro, restaurateurs, snackbar/cafe uitbaters krijgen zelfs 4000 euro, worden daar bovenop vrijgesteld van water, gas, electriciteit te betalen.

En deze kwiet wilt er doodleuk een cadeau bovenop doen. Het kan niet op hoor

Terwijl moeten de 'gewone' werklozen & zieken het met een pak minder uitzingen. Maar hey, "dat zijn toch maar profiteurs die vrijwillig het handje ophouden. Ze hebben dat moedwillig zo gewild, het is maw hun eigen schuld." (Pfffft!)

Kotsmisselijk word ik er van. Het komt zo unfair over. Precies of de zwakkeren vd samenleving niet extra getroffen zouden worden door deze coronacrisis.

Nu gelukkig gaat het slechts om een voorstel van deze heer Noels. Maar toch vind ik wat hij verkondigt een slag ih gezicht voor zij die reeds op het randje balanceren.

De uitspraken van Mr. Noels getuigen mi. dan ook van wereldvreemdheid & plat opportunisme om in the picture te komen.

Lag het aan mij, iedereen kreeg 1200 euro en daarmee basta.

Discuss pls, thx.
Tja.. je bent jaloers, dat begrijp ik.
Maar wat is er veranderd voor jou? Je krijgt hetzelfde bedrag, kunt hetzelfde kopen, betaald dezelfde rekeningen, terwijl iedereen die normaal gezien werkt, het ineens met veel minder inkomsten moet doen!

Terwijl er leningen lopen, de autoverzekering wacht, abonnementen verder gaan, problemen die jij niet hebt met jaren allerlei vormen van uitkeringen.

Die zijn hoe dan ook te laag, mee eens maar nu op de coronakar ( proberen) springen gaat je niets opleveren.
alice is offline   Met citaat antwoorden