Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2020, 01:24   #106
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Mag ik er re-bij vermelden dat ik reeds lang voor 12 maart mijn voorraadje aanlegde. Ik zag namelijk wat er in Italy gebeurde & zoals ik reeds zei 'better safe than sorry'. Ik ben trouwens sociaal een outcast & had anders goed in de shit gezeten vermits als het er echt op aankomt ik toch maar bijna enkel op mezelf kan rekenen. Van mijn buren hoef ik heus niets te verwachten (met kerst kregen ze nochtans een doos pralinen van mij & onlangs nog een doosje paracetamol). En wat kreeg ik vd buurvrouw te horen -ook al was het niet persoonlijk bedoeld, maar ze zei het me toch maar mooi ih gezicht... "dat ze in feite niets van Chinezen moest hebben, dat het dierenbeulen zijn omdat ze honden & andere dieren meedogenloos afslachten enz." En toen volgde een litanie dat het feitelijk sadisten zijn enz. enz.

Dus tja daar moet ik eigenlijk niet op rekenen op die haar hulp, fysisch noch moreel is ze er in toe in staat. Als een crisisje als dit al genoeg is om zogezegd alle Chinezen te ontmenselijken/over 1 kam te scheren; en ih verlengde de rest van Azie uiteraard, dan tja. Maybe just maybe had ze de delicatesse kunnen aan de dag leggen dat wat men nu meemaakt in BE voor mij als so-called Asian niet leuk is en wat zij verkondigt dit mij in feite nog meer raakt, want mensen hoesten ih openbaar (reeds 2× gebeurd, jawel) wel op mij, niet op haar.

Dus bon, ik zorg voor mezelf, mijn 'gehamster' heeft in ieder geval niet geleid tot de lege rekken waar men deze dagen voor staat. Just saying want er wordt weer aardig uit z'n context gerukt & bij gefantaseerd.
Bla bla miss bum bum....

Ga je nog maar eens in de slachtofferrol wentelen....

Spaar gewoonweg je leedvermaak tegen diegenen die heden dezen dagen nog moeten gaan werken,en die niet de ganse dag de tijd hebben noch krijgen om te gaan hamsteren,want dat is wat me stoort in jouw posts...

Misschien kom je wel op een dag te liggen op de afdeling waar mijn schoonzoon verantwoordelijk is....

Zal ik hem in dat geval dan maar zeggen,"laat maar liggen"....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden