Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2020, 22:24   #7
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.842
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
De EU loodst ze helemaal niet binnen. Dat verzint u gewoon.
Ik heb te veel naar interrupties van Farage in de EU geluisterd om dit te geloven. Het is een van de hoekstenen van Brexit en de golf van rechts stemgedrag in heel Europa.

Citaat:
De EU doet dat helemaal niet. Dat vindt u uit
In mijn eigen gemeente werden richtlijnen opgelegd over hoeveel asielzoekers opgevangen moesten worden, ook al is er geen enkel draagvlak voor. Burgers zijn woest omdat ze er niet voor hebben gestemd. Ze binnenhalen betekent ook een verantwoordelijkheid hebben in de kosten die daar mee gepaard gaan.
Het is alsof ik morgen tien paarden in uw tuin kom zetten en dan tegen u zeg "Trek er uw plan mee. Ik heb geen verantwoordelijkheid in de kosten"

Citaat:
U had het helemaal niet over individuele burgers, want u stelde de vraag "Maar geeft de Europese Unie eigenlijk geld aan dit soort ziekenhuizen? Of zijn er andere steunmaatregelen? Ik denk dat de gemiddelde belastingbetaler hier graag voor betaalt." En dan achteraf doen alsof u het niet over de EU had
Net zoals bij de vluchtelingenkwestie zou de EU een coronabeleid kunnen uitzetten waar burgers uiteindelijk voor betalen.
Wat Europeanen zelf betreft mis ik nog initiatieven voor Italië zoals er ten tijde van de Tsunami wel waren.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden