Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2020, 14:02   #14
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 5 januari 2014
Berichten: 908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik ben vooral zuur omdat nu blijkt dat we een EU hebben die bakken geld kost zonder toegevoegde waarde.
De EU kost niet zoveel hoor. Zeer goedkoop beestje zelfs.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Klopt, het zijn de "lidstaatoverheden" die het EU excuus gebruiken om hun geniale plannen door te drukken.
  1. Zijn het nu lidstaatregeltjes of EU regeltjes
  2. En over welke regeltjes hebt u het concreet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Wie is er in uw ogen verantwoordelijk voor de influx van vluchtelingen in onze Westerse landen? En dan wil ik concreet namen of instituten, zonder rond de pot te draaien.
Ik zie dat u een klassieke tactiek gebruikt:
  1. U beweert iets (de EU loodst asielzoekers binnen)
  2. Ik vraag om bewijs voor uw stelling
  3. U geeft geen bewijs en eist van mij dat ik dan maar moet zeggen wie verantwoordelijk is voor de influx

Zo werkt een beschaafd debat tussen volwassenen natuurlijk niet.

Als u beweringen doet, moet u ze kunnen onderbouwen/aantonen/bewijzen.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het is zó voorspelbaar. Het linkse kamp (iedereen die pro EU is reken ik daarbij) beschimpt altijd eurosceptici met "het zijn simpele zielen".. "ze hebben het niet begrepen".. "het zijn allemaal laagbegaafden en beïnvloedbare foert - stemmers".


Ja, want PvdA (België), Die Linke (Duitland), SP (Nederland), France insoumise, etc. die zijn allemaal zooooo pro-EU hé.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
De media doen er massaal aan mee door de marginaalste figuren in beeld te brengen tijdens verkiezingen, en het te framen alsof er quasi geen universitairen zijn die voor partijen als het VB stemmen. Maar het pakt niet. Het VB haalt momenteel ruim 30% en dat zijn echt niet alle laaggeschoolden in de maatschappij. Die vind je bij partijen zoals SPA, omdat daardoor te profiteren valt van de belastingbetaler.
Wat probeert u hier nu eigenlijk te doen? De macht van het getal uit te spelen als een argument om u gelijk te halen?

Zeer ironisch voor iemand die voor zichzelf behoort te denken, dat je beste argument neerkomt op '30% van de bevolking denkt op manier-x dus er zal wel iets van waar zijn'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Brexiteers en aanhangers van figuren als Orban, Le Pen etc zijn uitermate goed geïnformeerd.
Opnieuw een zeer gewaagde stelling van u. Bron?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Europeanen zien de culturele eigenheid van Europese landen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Geboren Vlamingen (en dan heb ik het niet over kinderen van geïmmigreerde mijnwerkers die decennia later nog steeds geen vloeiend Nederlands spreken) die het financieel zwaar hebben en die een sociale woning wensen, komen op wachtlijsten te staan en zien dat buitenlandse origines voorgaan.
Mooie copy paste uit VB blaadje.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Wie vandaag in de kleuterklas rondkijkt, stelt vast dat kinderen die etnisch van Vlaamse afkomst zijn, de minderheid zijn. De kleuters van vandaag zijn de middenklasse van de nabije toekomst.
Behoorlijk racistische opmerking, niet. Alsof het mij boeit welke kleurtje die kinderen hebben. Zolang ze kritische burgers worden die niet profiteren van het systeem, maar eraan bijdragen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het is helemaal niet vreemd om daar bezorgd om te zijn, en te stemmen voor het beleid van culturele eigenheid.
Altijd interessant om lezen. 'Culturele eigenheid'. Maar niemand concretiseert wat die eigenheid is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
De influx van de Islam in Europa zal ons uiteindelijk de das om doen.
Binnen 20 jaar (al vermoed ik dat het veel sneller zal gaan) ga ik er ook gevolg aan geven door zelf te migreren naar een niet - Islamitisch land.
Ook zeer goed onderbouwd.

Laatst gewijzigd door Ja_an : 23 maart 2020 om 14:03.
Ja_an is offline   Met citaat antwoorden