Los bericht bekijken
Oud 25 maart 2020, 20:27   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat als je ergens wat verder van je huis wenst te gaan wandelen, je dit perfect kan uitvoeren als je even nadenkt over wanneer, waar en hoe.

Het probleem is immers niet zozeer 1 individu die zich wat verder verplaatst om zijn wandeling/..., maar wel indien 100 mensen dit doen in een lokaal speelpleintje, of 1000 mensen op de dijk van Oostende.
We kunnen toch geen flikken een opdracht gaan geven aan de afrit van de autostrade die toegang geeft tot een badstad, om daar te gaan tellen tot 500 ... je begrijpt wat ik bedoel.

Verder heb ik absoluut geen begrip voor stadsmensen. Dat zij maar blijven wandelen in hun gebied waar ik met mijn oude auto niet eens mag binnen rijden.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden