Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2020, 23:43   #162
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stevensterk Bekijk bericht
Zeer juist, ge begint et te snappen
deuh, heb je enig idee hoeveel gezeik een slechte huurder oplevert voor iemand die 1 woning kan verhuren? Ik wel. Genoeg praktijkvoorbeelden gezien. De rommel ervan opruimen is niet leuk.
Citaat:
Leuk voor de ouwerdjes maar ik moet ook nog op mijn werk geraken
Ergo, u wil zeer kieskeurig goedkoop wonen.
Citaat:
Opnieuw vriend, als die verplichtingen echt allemaal zo duur zijn, verkoop me dan een huis uit 1990 voor 45 000 euro en ik bekostig deze o zo verschikkelijke voorzieningen zelf wel.
Grappig, weet u wat de overheid dan doet. Die geven u en mij een boete omdat we een deel van de verkoop met zwart geld hebben gedaan, want het goedkoopste huis recentelijk in de omgeving verkocht ging voor €120K.
Citaat:
Ooit was er een tijd dat de partner niet eens hoefde te werken om een huis te voorloven,
dat was de tijd van enkel glas, en zelfgebouwde huizen met enkelsteense muren.
Citaat:
Maar daar brachten de boomers een einde aan door woekerprijzen te vragen aan de generatie van hun kinderen.
Praktijkvoorbeeld. Mijn schoonmoeder wou haar woning verkopen voor 1 500 000 bef, 25 jaar geleden. De belastingen vonden dat het minstens 2 800 000bef moest zijn.

Tja het ding aan fantasien is dat de werkelijkheid vaak een stuk saaier is. Ik hoor hier verhalen van de mythische "hardwerkende huisbazen", dus ik zou graag horen waar ze zich 40 uur per week mee bezig houden.