Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
Wreker,
jaja dat weet ik nu ondertussen wel al...
maar voor alle duidelijkheid, nogmaals
dit is dus jouw menig, slechts ook mening dus
eveneens een hypothese dus ....
niets is daarvan tot nu toe bewezen / aangetoond / weet ik veel...
noch door jou noch door een ander
al de 'vaststellingen/waarnemingen' ivm van het toenemen van de hinder en het meer extreem uiten van dat geloof die jij hier naar voren brengt al was het bewijslast, zijn sterk onderhevig aan de subjectie van waarnemer ( 'wij' dus) en bovendien nooit wetenschappelijk ( in diezelfde perspectie weliswaar ) onderbouwd
dat 'onze' zienswijze sterk geïnfluerenceerd wordt kan je alvast niet ontkennen door oa het internationaal nieuws dat moslims duidelijk in een slecht daglicht stellen ( al of niet gegrond, dat maakt niet uit ) en de sterkere positie van het VB waardoor alsmeer mensen deze perspectie resoneren
maw alle voorwaarden noodzakelijk om jouw mening/hypothese te poneren zijn er
maar ook alle voorwaarden noodzakelijk om een alternatieve hypothese ( zie vorige postings ) te uiten zijn aanwezig
blijft dus : de hypothese(n) te bewijzen of te ontkrachten
dat ( jouw stelling dus ) ontkrachten is niet erg moeilijk want dat heb ik reeds tot in den treuren gedaan
één tegenvoorbeeldje volstaat slechts, tenzij je dit tegenvoorbeeldje op jouw beurt weer kan afdoen ( dat is dus aantonen, en niet zomaar negeren ) als uitschieter
dat bewijzen is uiterst moeilijk en ben je nog steeds niet in geslaagd en dat ga je ook niet kunnen door telke male een Koranquote of weer eens een voorbeeldje van 'stoute bruine mannekes' als een mantra af te dreunen
ook voor de alernatieven gelden dezelfde voorwaarden
ofwel bewijst men die
ofwel blijven die staan net zolang je één tegenvoorbeeldje kan aantonen
ik wacht nog steeds......
ik hoop dat dit nu eens en voor altijd duidelijk is
en dat dogmatische stellingen ( al die rode tekstfragmenten ) eveneens niet tot de 'spelregels' horen als je wat wilt aantonen/bewijzen
van nu af aan zal ik slechts heel kort op je posts reageren, in de zin van : 'toon es aan' , 'bewijzen graag', 'statistisch materiaal en bovenal causaal verband graag'
als je wat gaat spammen
daar er voor de rest toch geen zinnige discussie met jou te beginnen valt
|
Kan ik heel gemakkelijk op reageren. Op de meeste dingen die ik post over de moslims reageert bijna geen enkele moslim met een reactie zoals autochtone onwetende PCkes zoals jij. Ze geven mij zelfs gelijk zoals een Sinan bijvoorbeeld.
Geen enkele moslim zal mij tegenspreken als ik stel dat een moslim die vriendschap sluit met een Jood of een christen een slecht moslim is. Volgens de Koran is zoiets namelijk verboden en de Koran is het eeuwig ware woord van God. Geen enkele moslim zal mij nu tegenspreken, wacht en zie voor jezelf hoe de moslims nu gaan zwijgen over mijn post.