Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2020, 13:40   #1
araneus
Gouverneur

Standaard manipulatie van sterftecijfers Corona

Vandaag werden er 98 extra corona-doden gemeld. Er zijn er echter nog 94 extra toegevoegd, het gaat over doden over de periode 11/03/2020 tot 29/03/202. Deze zouden nog niet gemeld zijn!

Ik geloof hier dus werklijk niets van. Als een arts een overlijden vaststeld moet hij dat melden en worden deze gegevens verwerkt (rijksregister, ...). Ik kan me niet voorstellen dat je iemand kan begraven (of cremeren) zonder een overlijdensakte.

Ofwel weet men niet hoe men aan correcte cijfers moet geraken ofwel is men de cijfers zwaar aan het manipuleren. Ik zet mijn geld in op dat laatste! Een aantal doden wordt uit de grafieken gehouden en men kan zichzelf op de borst kloppen, "kijk eens hoe goed wij het doen". Als deze cijfers later worden gecorrigeerd kijkt niemand meer naar die historische cijfers.

Trouwens vorige vrijdag deed men exact hetzelfde met het aantal positief resultaten van de testen. Toen was er een "groot Waals lab" dat zijn resultaten te laat had binnengebracht. Heel de week daarvoor werd er in de media gebracht dat het al beter ging!

Wie gelooft deze bende onbekwame clowns nog!
araneus is offline   Met citaat antwoorden