Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky
Je mag dat gerust asociaal vinden. Maar ik heb mijn maskers besteld in februari, ook toen al begon er schaarste te zijn. Dat de regering toen nog een maand gewacht heeft is wat ervoor gezorgd heft dat de verpleging er niet genoeg heeft. Niet de maskers die ik toen gekocht heb. Leg de verantwoordelijkheid eens waar ze moet liggen, ipv de individuele burgers te culpabiliseren omdat ze hun gezin willen beschermen. Dat is een normale reflex hoor.
|
Ik heb ze op amazon besteld de dag nadat Wuhan dicht ging, fp2, waren 2 dagen later geleverd. Ergens begin februari stonden ze in de aldi folder, 5 euro voor 3 , ook fp2, dacht dat er een stormloop ging zijn, als eerste ´s morgens aan de deur van de aldi, bleek er geen kat interesse te hebben in die maskers, me ook nog een flink aantal aangeschaft. Tot begin maart lagen ze hier nog in de plaatselijke ijzerwinkel , een doos van 10 fp2 voor 8 euro. Kon het niet laten , me nog 2 dozen aangeschaft. Dat je nu hier gaat beweren dat je geen maskers kon kopen ... Heb dan ook weinig begrip voor de krokodillentranen van Maggie, daarvoor krijgt ze een veel te dikke vergoeding, dit zag je van kilometers ver aankomen, geen maatregelen nemen en je stocks vernietigen zonder dat je vervanging hebt grenst naar mijn mening , aan het misdadige.