Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.B.
OK 11sept, die journalisten die onthoofd zijn, Pimmeke fortuin en de andere die in ned neergestoken en vermoord zijn.......... tis al lang geleden en vergeten voor jullie kweet het.Eerlijk gezegd kan het bijna niet erger,alhoewel.... Wat ook leuk is zijn die verhalen van moslim vrouwen in die opvang tehuizen. Maar t'zijn maar verhalen he  , alhoewel hun gezwollen gezicht boekdelen spreken. Maar zoals lincoln zeg "een tikje mag"  .
Van mijn part mogen jullie op elkander slaan zoveel ge wilt, als het maar bij jullie soort blijft.
Als ge van dat dogmatisch geleuter af wilt zijn waarom doen jullie er dan niets aan, ik denk dat jullie gewoon in jullie broek schijten van die "echte moslims".
Je weet als je op hen kritiek zal geven dat het eventueel misschien eens raar zou kunnen uitdraaien of dat ge tenminste als bedrieger van de islam zou over komen.
|
en weerom extrapoleer je de daden van een handvol extremisten tot elke moslimgelovige zonder enig causaal verband en slechts één gemeenschappelijke factor beschouwende : de Islam
pas ik dezelfde redenering toe op alle excesses begaan door bv mannen en extrapoleer ik dit tot de gehele mannelijke populatie met als gemeenschappelijke factor bv Vlaming dan kom je tot onderstaande beweringen :
- iedere Vlaamse man is een pedofiel en een kindermoordenaar bent
- iedere Vlaamse man praktiseert dagelijks partnergeweld
- iedere Vlaamse man is een homoseksueel
- iedere Vlaamse man is een wegpiraat die met gemak tegen 170km/h de weg onveilig maakt
- iedere Vlaamse man is constant ladderzat en onder invloed van wat xtc-pilletjes
- ....
iedere Vlaamse man dus...
M.V.B ben jij een Vlaame man ?