Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2005, 02:36   #5
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hieronder volgt een aantal uitspraken van Hrafnar: (in zwart mijn commentaren):

[size=2]Hoezo is de (p)islam een extreem-patriarchale en zeer vrouwvijandige instelling?[/size]

hoe je die conclusie trekt, mag je mij wel eens uitleggen. ik lees enkel dat men als echtgenoten het geslachtsdeel niet hoeven te bedekken tov elkaar.

[size=2]Lekker handig, er kan dus slechts in noordelijke of zuidelijke richting gepist en gescheten worden.

heeft daar iemand last van? kan het jou wat schelen? wat is je punt?
[/size]
[size=1][size=2]Aha, dus grafschennis is binnen de islam toegestaan. Men mag zelfs op de graven van mede-islamieten pissen of schijten, als het maar om een belediging gaat. Dat geeft dus te denken wat ze eventueel met de graven van niet-islamieten mogen doen.[/size]

[/size][size=2]Aha, er wordt niets over niet-islamieten gezegd, maar je fantasie slaat al op hol.
Aha, grafschennis is volgens dat ene zinnetje dus toegestaan, maar ik vind er niks over als ik op google zoek met grafschennis + islam. iets kritischer zijn mag dus wel als je het mij vraagt.

Zie ook punt 3, maar dit keer uitgebreid met nog meer belachelijke, en in de praktijk onmogelijke voorschriften. Vreemd genoeg mag men zich tijdens het kleien wél tot allah richten...
[/size]

[size=2]heeft daar iemand last van? kan het jou wat schelen? wat is je punt?[/size]

[size=1][size=2]En waar is dit alles, behalve het wassen, dan allemaal goed voor?

[/size]
[/size][size=2]heeft daar iemand last van? kan het jou wat schelen? wat is je punt?[/size]
[size=1]
[/size][size=1][size=2]Dat vrouwen en zelfs zeer jonge meiskes volgens de islam er louter voor het genot van de man zijn, alsmede het misbruiken van geiten, was reeds bekend, maar een islamiet mag zich dus ook al vergrijpen aan paarden, muildieren, ezels, runderen, schapen en kamelen. Theo van Gogh had dus groot gelijk toen hij ze geitenneukers noemde.[/size]
[/size]
... en daarmee is onomstotelijk bewezen dat enkel islamieten kleine meisjes en geiten misbruiken.
het had misschien wat interessanter kunnen zijn als je wat meer informatie over die "regels" had.
na een bescheiden zoektochtje op google vind ik er haast niets van terug.
hoe oud is de tekst?
hoe strikt worden deze regels gevold?
kennen die regels grote navolging?
vreemd genoeg -of net niet- kom ik enkel terecht bij rechtse sites die de islam aanklagen, en net zoals Hrafnar komen ze niet verder dan: "amai, alle moslims kakken op een achterlijke manier en ze neuken kindjes en beesten".
maar blijkbaar hebben zij meer interesse in hoe een moslim zich al dan niet dient te ontlasten dan moslims zelf.