Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2005, 13:37   #146
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ja, maar K9 als je met 4 verschillende types machines werkt is het al dikke shit om images te maken en auto en unattended installs te creëren.
Ik heb heb het hier over een klein bedrijf, die heeft al dit niet nodig.

Ga jij al die moeite doen om 1 server en enkele PC's? Dan steek je daar meer tijd in dan al het herstelwerk ooit.

Citaat:

Ik heb het ooit meegemaakt bij een vorige werkgever, en die waren rap buiten op het anderhalf jaar dat ik daar gezeten heb, was het aankoopprogramma drastisch veranderd, dit tot spijt van de platselijke rommelboer wiens support op geen kloten trok natuurlijk.
Sorry hoor maar mijn ervaring is dat de meeste merk producten "rommel" zijn. ALs ik iets koop en in elkaar steek is dat meestal veel beter dan de meeste merk PC's.

Support is iets anders dan de hardware zelf .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden