Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack
Vind je dat niet raar, dat het Kremlin 2 verhalen (lees 2 geschieden mediakanalen) heeft: binnenlandse en buitenlandse?
|
Het zijn niet echt 2 aparte verhalen, deze persconferentie ging er vooral over dat dokters, medisch personeel etc meer loon zou krijgen tijdens de corona crisis. Ik weet nu niet of dat zo boeiend is om dat naar de buitenlandse pers te laten gaan. Ik veronderstel dat buitenlandse media meer gaat over globale politieke visie en standpunten.
Maar op zich, interessant dat hij niet meer zo in de "buitenlandse" media aanwezig is. Ik veronderstel wel dat men heel hard met de Corona crisis bezig is. Dit draagt echt bij aan de discussie, want dat wist ik niet. Het is nu ook echt losgebarsten in Rusland (wat toch ook bewijst dat ze die cijfers niet zo hard verstoppen, en die "doofpot-operatie" ook met een korreltje zout genomen moet worden, anders zouden ze dat nu nog steeds doen).
Misschien zit er een tactiek achter om hem niet in de buitenlandse media te laten komen, geen idee. Denk je dat dat een specifieke reden heeft ?
Wat ik ook gek vond is dat de hulp aan Amerika bijna niet in onze of amerikaanse media is gekomen.