Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2005, 13:46   #147
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Ik heb heb het hier over een klein bedrijf, die heeft al dit niet nodig.

Ga jij al die moeite doen om 1 server en enkele PC's? Dan steek je daar meer tijd in dan al het herstelwerk ooit.

Ja een bedrijfke met 5 PC's of zo, ja, dan hebde gelijk ik spreek hier over meer dan 100 users, ...

Sorry hoor maar mijn ervaring is dat de meeste merk producten "rommel" zijn. ALs ik iets koop en in elkaar steek is dat meestal veel beter dan de meeste merk PC's.

Support is iets anders dan de hardware zelf .

De meeste merk producten "rommel" Yeah right, ... op een park van meer dan 50 Siemens PC's een uitval van 5 stuks over 2 jaar, dat is verdoeme rommel zulle !

En dan nog stomiteiten als nekeer nen diskcrash, een loszitten videokaartjen en 2 kapotte voedingen, ... peanuts dus. en 2 kapotte systemborden binnen de 2 werkdagen gerepareerd overigens...

Trust me ik kan u verhalen vertellen over witte rommel van de lokale pc boer waarbij een normale klant de haren van uit zijn kop zou trekken.

Ik heb ooit een monitor gehad die 6 maand in Reparatie gezeten had toen ik het beu was belde ik de fabrikant om het serienummer te checken, ... (je kan achter uw leverancier zijn rug rap zien wat hij doet, ... en wat niet... ) ze hadden nooit een call binnengekregen op dat nummer !

Dat witte produktenmasjaneke heeft een sigaar gesmoord van hier tot in Tokyo, een nieuw scherm mogen afzetten en nadien nog af en toe nekeer iets klein mogen leveren, ik kan u zeggen die kon mijn bloed drinken, maar hij moest vriendelijk blijven hé, ...

Iets anders is natuurlijk mijn eigen PC, allemaal componenten, maar alleen dat wat ik ken, wat ik weet dat uitstekend is.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden