Los bericht bekijken
Oud 12 april 2020, 06:12   #2
Travis Bickle
Minister-President

Travis Bickle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Zalig Pasen of Pesach aan alle forumleden.

Omdat we wel een opbeurende draad kunnen gebruiken, som hier alle voordelen van het Chinese virus op.

1) We zullen misschien iets beter voorbereid zijn op het volgende, nog gevaarlijker virus.
2) Er zal gekeken worden welke strategische supplychains uit China moeten teruggehaald worden.
3) Eurosong gaat niet door.
Zeker uw eerste punt. Het is voor zowat de gehele wereld een meer dan ernstige wake-up call.

Verder geloof ik graag, dat niet zozeer het virus zelf, maar de gevolgen van het uitbreken ervan - namelijk de lockdowns allerhande, de mensen hebben laten beseffen hoe waardevol (en gelijk onderschat) onze vrijheid is.

Tot een maand geleden was het evident. Zou ik andere omstandigheden om zes uur deze ochtend gedacht hebben, dat ik eens zin had om naar de kust te rijden, dan zat ik nu reeds in de wagen. Gewoon zomaar, omdat het kon, omdat het mag.

Dat Eurosong is afgeschaft, is dan weer (zonder twijfel) een neveneffect, die ik er graag bij neem.

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden