Los bericht bekijken
Oud 18 april 2020, 11:13   #18
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Mijn electriciteit en gas zijn vanaf de straat toegankelijk met een speciale sleutel (maar een schroevedraaier doet het ook ). Electriciteit is zelfs remote nu, en binnenkort gas ook met een electronische teller. Water is 1 meter binnen.

Het punt is echter, dat zoiets nooit zonder voorafgaande aankondiging gebeurt. Het is een elementair rechtsprincipe dat er niemand onverwacht bij U binnen mag eisen van te komen ; de enige uitzondering daarop is een bevel van een onderzoeksrechter.

NIEMAND kan aanbellen bij U en eisen dat hij "iets mag komen controleren". De enige uitzondering zijn politie agenten met een rechterlijk bevel.

Als iemand iets wil controleren, of opmeten, moet die altijd eerst een afspraak maken en moet ik daarmee akkoord gaan. Als de watermaatschappij dus voorstelt van volgende week dinsdag een technieker te sturen die dat komt opnemen, dan is dat voor mij OK.

Als een vent aan de deur belt die mij dat zegt, zal ik antwoorden dat hij eens een afspraak mag laten maken en dan terugkomen. Dat is een principe: geen enkele onbekende komt bij mij zonder afspraak binnen. Zijn er echt mensen die zomaar onbekenden binnenlaten omdat die iets willen komen controleren ???

De reden daarvoor is natuurlijk dat ik op elk moment bezig kan zijn met kinderen te verkrachten, en ik wil daarbij natuurlijk geen pottekijkers die zomaar binnenvallen he, hoe zou je zelf zijn

En natuurlijk is er niemand die nog in die doortrapte pogingen, om binnen te geraken, trapt.

Ik snap niet dat die criminelen het nog niet doorhebben.
Waarschijnlijk zitten die niet op dit forum.
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden